Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, να θέσουν ερωτήματα και να μοιραστούν σκέψεις και εμπειρίες, σε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και υποστήριξης.
Στην Κωνσταντινούπολη πραγματοποιήθηκε πρόσφατα ραντεβού του Σπύρου Καραβά με τον Οικουμενικό Πατριάρχη, στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας και επικοινωνίας ανάμεσα στην τοπική αυτοδιοίκηση και την Εκκλησία.
Οι “Ορίζοντες Δημιουργίας” ήταν και φέτος παρόντες στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας που πραγματοποιήθηκε από 6-8/11 στην Αλεξανδρούπολή και είχε τίτλο “Επιτέλους Αυτοδιοίκηση”.
Στο πρόσφατο συνέδριο της ΚΕΔΕ, η Κορινθία ήταν σχεδόν πλήρως… παρούσα. Όλοι οι δήμαρχοι της περιοχής έδωσαν το «παρών» όχι όμως και ο κ. Τσιώτος, δήμαρχο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία μας, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου Ξυλοκάστρου, Σπύρος Καραβάς, μίλησε για τις εντυπώσεις του από το συνέδριο της ΚΕΔΕ και εξέφρασε έντονη ανησυχία για την κατάσταση των δήμων.