Να βελτιωθούν οι συνθήκες μετακίνησης με τον Προαστιακό ζητούν οι εκπαιδευτικοί του νομού Κορινθίας
Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας, ζητά να αυξηθούν τα δρομολόγια και οι συρμοί και να επανέλθει το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Αίγιο και αντίστροφα.

Η ερώτηση που έχει κατατεθεί στην Ελληνική Βουλή από την Ελληνική Λύση με Αριθμό Πρωτοκόλλου 2178/13-12-2024 από την Ασημακοπούλου Σοφία – Χάιδω, Βουλευτού Β΄ Πειραιά προς τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών:

Κύριε Υπουργέ,

Ο Προαστιακός σιδηρόδρομος αποτελεί βασικό μέσο μετακίνησης για πολλούς εκπαιδευτικούς που μετακινούνται στο νομό Κορινθίας, καθημερινά από τα σπίτια τους προς τα σχολεία του νομού. Πέρα από το υψηλό κόστος μετακίνησης, η χρήση του Προαστιακού σιδηροδρόμου, συνοδεύεται από σειρά προβλημάτων, όπως τα αραιά δρομολόγια, οι συχνές βλάβες στους συρμούς ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης, η έλλειψη άμεσης ανταπόκρισης σε περίπτωση καθυστέρησης και τα επαναλαμβανόμενα ατυχήματα. Αυτά τα προβλήματα επιβαρύνουν το έργο των εκπαιδευτικών, οι οποίοι συχνά φτάνουν στις σχολικές μονάδες υπό πίεση ή και με καθυστέρηση, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις δεν μπορούν να προσέλθουν καθόλου λόγω αδυναμίας αποκατάστασης των βλαβών. Για τους παραπάνω λόγους το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας, ζητά να αυξηθούν τα δρομολόγια και οι συρμοί και να επανέλθει το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Αίγιο και αντίστροφα, χωρίς ανταπόκριση, αλλά με κατευθείαν μετάβαση. Ζητούν επίσης, για την ασφάλεια όλων, την εξασφάλιση τεχνικών και τεχνολογικών μέσων.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.    Σκοπεύετε να λάβετε άμεσα μέτρα για τη βελτίωση της ως άνω κατάστασης, αυξάνοντας την συχνότητα των δρομολογίων και τον αριθμό των συρμών του Προαστιακού;
2.    Προτίθεσθε να παρέμβετε, ώστε να εξασφαλιστούν τα τεχνικά και τεχνολογικά μέσα με σκοπό την ασφαλή λειτουργία των συρμών, ώστε να αποφύγουμε τραγικά περιστατικά στο μέλλον;
3.    Σκοπεύετε να παρέμβετε, ώστε να επανέλθει το δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Αίγιο, χωρίς ανάγκη ανταπόκρισης;

 

Η ερωτώσα Βουλευτής


ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ