ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Σήμερα στις 09:30 ενημερώθηκαν τα σχολεία για την ακαταλληλότητα του νερού!
Το μήνυμα από την διεύθυνση εκπαίδευσης έφτασε στα email των γονιών στις 09:27 και ενώ η ανακοίνωση της ακαταλληλότητας έχει εκδοθεί απο χθες το μεσημέρι!

Αφού είχαν περάσει σχεδόν 20 ώρες από την ανακοίνωση της ΔΕΥΑΚ για την ακαταλληλότητα πόσης του νερού στην Κόρινθο και σχεδόν 1,5 ώρα από την είσοδο των παιδιών στα σχολεία, οι γονείς δέχτηκαν email ενημέρωσης από τα σχολεία των παιδιών τους για την εν λόγω ανακοίνωση και βεβαίως οδηγία, τα παιδιά τους να έχουμε μαζί τους νερό αφού δεν είναι δυνατή η χρήση των βρυσών του σχολείου όπως μέχρι χθες.

Κι αυτό, είναι ένα ακόμα μελανό σημείο, αφού τα παιδιά χθες, και αφού είχε βγει η ανακοίνωση στο διαδίκτυο περι τη μια το μεσημέρι, τα παιδιά συνέχιζαν να πίνουν νερό από τις βρύσες αφού…ουδείς είχε ενημερωθεί επίσημα!

Το Louutrakiblog.gr σας παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το email που εστάλη σε γονείς από δημοτικό σχολείο Κορίνθου, μάλιστα όπως μαρτυρούν γονείς «ευτυχώς που είδε ένας γονιός την ανακοίνωση στο facebook και έστειλε μήνυμα στην ομαδική που έχουμε οι γονείς. Διαφορετικά δεν θα είχαμε καμία γνώση, τα παιδιά μας θα πήγαιναν κανονικά στο σχολείο σήμερα και επίσημα θα ενημερωνόμασταν αφού είχαν φύγει απο το σπίτι!»

Image removed.

Σύμφωνα με το δήμο Κορινθίων η ενημέρωση έγινε μέσω του facebook, μέσω της ιστοσελίδας του δήμου Κορινθίων, με αποστολή της ανακοίνωσης στα τοπικά ΜΜΕ και με αποστολή μηνύματος στην εφαρμογή novoville.

Image removed.

Τα σχολεία πότε ενημερώθηκαν; Δεν έπρεπε να είναι ακαριαία η ενημέρωση αφού την ώρα της ανακοίνωσης τα παιδιά βρίσκονταν στα σχολεία και έπιναν νερό από τις βρύσες;

Γιατί τα σχολεία ενημέρωσαν σήμερα, και αφού τα παιδιά είχαν προσέλθει στο σχολείο, τους γονείς; Πότε έλαβαν την ενημέρωση απο το δήμο;

ΣΕΡΒΙΡΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Η έλλειψη ενημέρωσης φάνηκε και την ημέρα της ανακοίνωσης. Οι καφετέριες στην παραλιακή ζώνη της Κορίνθου όπου το Loutrakiblog βρέθηκε, σέρβιραν κανονικά νερό βρύσης, μην γνωρίζοντας την εξέλιξη. Ό συντάκτης του loutrakiblog.gr ενημέρωσε τον σερβιτόρο και ζήτησε εμφιαλωμένο νερό. Ωστόσο το κατάστημα συνέχισε να προσφέρει νερό βρύσης!

Δεν υπάρχει μηχανισμός ενημέρωσης; Δεν θα έπρεπε άνθρωπος της ΔΕΥΑΚ ή του δήμου να ενημερώσει τα καταστήματα; Δεν θα έπρεπε να τοιχοκολληθεί σε διάφορα σημεία η ανακοίνωση ώστε όλοι να λάβουν γνώση;

Το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό και τα ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν!