Στο 31:23 του βίντεο ο κ.Νίκος Σταυρέλης αποκάλυψε στο ευρύ κοινό ότι οι προμελέτες για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου και ειδικά για το κομμάτι της Κορίνθου, που είναι η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή, δεν έγιναν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΟΣΕ!
Η σύμβαση της Ανάπλασης του Ενιαίου Παραλιακού Μετώπου Κορίνθου και Λουτρακίου είχε υπογραφεί στο δημαρχείο Κορίνθου την 1η Μαρτίου 2024 και ήταν παρόντες ο Δήμαρχος Κορινθίων κ.Νίκος Σταυρέλης, ο δήμαρχος Λουτρακίου κ.Γιώργος Γκιώνης, ο πρόεδρος του Δημόπρακτου κ.Βασίλης Ταγαράς ,ο διευθύνων σύμβουλος του Δημόπρακτου κ.Νεκτάριος Σπηλιόπουλος ,ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας(ΓΕΩΓΕΝΕΣΙΣ Α.Ε.) κ. Ευγένιος Παπαδόπουλος καθώς και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ.Νίκος Ταγαράς εμπνευστής και πρωτεργάτης του έργου.
Ο κ.Νίκος Ταγαράς είχε επισημάνει ότι το γραμμικό πάρκο(έτσι περιέγραψε την ανάπλαση της σιδηροδρομικής γραμμής) έτρεξε πολύ γρήγορα,εξαιρετικά γρήγορα, με μελέτες ώριμες και έτοιμες για να κατασκευαστεί το έργο.
Αυτό το πολύ γρήγορα που τόνισε ο αγαπητός υφυπουργός μας, το βρήκαμε σύντομα μπροστά μας δια αποκαλύψεως Νίκου Σταυρέλη.
Εδώ το σχετικό δημοσίευμα από εκείνη την μέρα όπως και η αναμνηστική φωτογραφία.
Όλα καλά και όμορφα και μπράβο και τα σχετικά.
Φτάσαμε όμως στην προχθεσινή συνέντευξη του Δημάρχου Κορινθίων για να μάθουμε το εξής, κρατηθείτε στην καρέκλα σας.
Η ανάδοχος εταιρεία ΓΕΩΓΕΝΕΣΙΣ Α.Ε. εκπόνησε τάχιστα και ως όφειλε τις οριστικές μελέτες -πάνω στις προμελέτες του διαγωνισμού- για να κατατεθούν στον ΟΣΕ και ως δια μαγείας, όπως είπε ο δήμαρχος Κορινθίων, αυτές απορρίφθηκαν καθώς δεν ήταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει ο οργανισμός!
Ο δήμαρχος Κορινθίων κάλεσε τους μελετητές που είχαν κάνει τις προμελέτες(ύψους 300,000 ευρώ!) και αυτοί αρνήθηκαν να κάνουν νέες μελέτες (με τις προδιαγραφές του ΟΣΕ) απλώς είπαν ότι θα βοηθήσουν να ανασυνταχθούν από τον ανάδοχο του έργου.
Ο ανάδοχος του έργου δέχθηκε και όπως μας είπε ο Δήμαρχος Κορινθίων θέλει να πιστεύει ότι θα προλάβουν τις ημερομηνίες που ορίζει με αυστηρότητα το Ταμείο Ανάκαμψης και αν ξεκινήσει ο εργολάβος τον προσεχή Οκτώβρη, το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί εώς και τις 31-12-2025 που είναι η ημερομηνία παράδοσης.
Ο δήμαρχος Κορινθίων για την σιδηροδρομική γραμμή είπε ακόμα ότι τώρα θυμήθηκε ο ΟΣΕ να βάλει ως όρο ότι 2,1 μέτρα από τον άξονα της σιδηροδρομικής γραμμής δεξιά αριστερά ,δηλαδή σύνολο 4,2 μέτρα δεν πειράζεται τίποτα, θα γίνει ένα απλό σκέπασμα για να φαίνονται οι γραμμές!
Ο Νίκος Σταυρέλης απόλυτα ειλικρινής τελείωσε λέγοντας:
Κλείνοντας για αυτό το θέμα είπε:
Το έργο αυτό έρχεται από την προηγούμενη δημοτική αρχή και ουδεμία ευθύνη φέρνει για το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί η νυν δημοτική αρχή του δήμου Κορινθίων.
Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους ,την κύρια ευθύνη δεν την έχουν οι δύο δήμοι αλλά οι μελετητές της προμελέτης όπως επίσης και οι ιθύνοντες του ΟΣΕ που «θέλουν» σχεδόν όλες τις παλαιές γραμμές να είναι έτοιμες για επαναλειτουργία π.χ. σε περίπτωση πολέμου.
Τώρα όσον αφορά τους μελετητές σαφώς και πρέπει να πληρωθούν γιατί δούλεψαν και εργάστηκαν ,οφείλουν όμως να βοηθήσουν στην εκπόνηση των οριστικών μελετών όπως τόνισε στην συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Κορινθίων κ.Νίκος Σταυρέλης.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
Mifi(Μιχάλης Φιλιάνδρας)
Παρακάτω το βίντεο με την συνέντευξη τύπου του Δημάρχου Κορινθίων ,το επίμαχο σημείο για την ανάπλαση στο 31:23.