Οι δημοτικοί σύμβουλοι που μας εκπροσωπούν στο Δημοτικό Συμβούλιο και σε άλλα όργανα και επιτροπές του δήμου παρίστανται έχοντας μελετήσει τα θέματα με σοβαρότητα, έχοντας συζητήσει διεξοδικά εντός της παράταξης πριν υποβάλουν προτάσεις. Πάγιο αίτημά μας είναι τα μεγάλα και σοβαρά θέματα του δήμου να συζητούνται με τον δέοντα σεβασμό και επιμέλεια.
Ένα εξ αυτών είναι και η τουριστική ανάπτυξη του δήμου, κύριος μοχλός ανάπτυξης του συνόλου του δήμου Κορινθίων.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 28ης Μαρτίου το θέμα της τουριστικής προβολής πήρε τη μορφή ανάγνωσης κειμένου γενικοτήτων από αυτά που κυκλοφορούν ευρέως διαδικτυακά. Η αρμόδια αντιδήμαρχος, ανέγνωσε μια καταγραφή προωθητικών ενεργειών χωρισμένων σε άξονες και υπογράμμισε τη συνέχιση της πολιτικής για τον τουρισμό της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής.
Πλήρης απουσία δημιουργίας και καινοτομίας από τη νέα Δημοτική Αρχή στα προτεινόμενα όπως συμβαίνει εδώ και δεκαετίες.
Αυτό που κρίνουμε πως απουσιάζει πλήρως είναι ο στόχος.
Οι στόχοι θα μπορούσαν να είναι πολυδιάστατοι. Ωστόσο ας κάνουμε την αρχή με έναν:
Πως θα γίνει η Κόρινθος, τα χωριά του δήμου με τις φυσικές ομορφιές, η Αρχαία Κόρινθος και τη φήμη της στην οικουμένη τόπος προορισμού με διαμονή;
Θέμα ταμπού; Κανείς δεν μιλά για αυτό, κανένας δήμαρχος δεν το οραματίστηκε, δεν το πάλεψε, δεν το πίστεψε!
Αυτή τη στιγμή ο μέσος όρος διαμονής στο Δήμο μας είναι 1-2 ημέρες. ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ να στοχεύσουμε σε μια ολόκληρη εβδομάδα.
Αν αυτό αποτύχει η πολυπόθητη οικονομική ανάπτυξη θα παραμείνει μακρινό όνειρο.
Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ έχει τοποθετηθεί σαφέστατα και συνεχίζει να αναφέρεται σε σοβαρές υποδομές που θα αλλάξουν τον δήμο στο σύνολό του. Αυτές οι υποδομές θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας και συνεπώς στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Αυτές είναι:
Το παραλιακό μέτωπο της πόλης
Η δημιουργία Κέντρου Πολιτισμού στον Αγ. Νικόλαο με την ανάπλασή του (βάσει προγράμματός μας)
Η ορθή ανάπλαση της Δημοτικής Αγοράς
Το πάρκο πόλης στο 6ο ΣΠ (στρατόπεδο) (επίσης βάσει προγράμματός μας)
Η διασύνδεση των αρχαιολογικών χώρων κλπ.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που θα συνδέουν με πυκνά δρομολόγια τον προαστιακό σιδηρόδρομο με το κέντρο της πόλης και ΟΛΑ τα χωριά όλη την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Ψηφίσαμε θετικά για την εισήγηση της Δημοτικής Αρχής, γιατί πρέπει να συνεχιστεί η προβολή του δήμου και η ανάπτυξη των επιμέρους στοχεύσεων στον τουρισμό.
Ωστόσο ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ να δοθεί ιδιαίτερη σημασία ώστε:
Η μελέτη να γίνει από αναγνωρισμένο πανελλαδικά γραφείο για το σύνολο της διαφημιστικής προβολής.
Για το νέο λογότυπο να γίνει πανελλήνιος διαγωνισμός με χρηματικό έπαθλο (δράση η οποία θα λειτουργήσει ταυτόχρονα και ως διαφήμιση για τον εγχώριο τουρισμό).
Στο σημείο αυτό θέλουμε να τονίσουμε πως διεκδικήσαμε να τοποθετηθούμε στο συγκεκριμένο θέμα, όταν η Δημοτική Αρχή προσπάθησε να αποφύγει τη διαβούλευση. Οι παρεμβάσεις μας δεν έχουν στόχο την αυτοπροβολή, όπως πυκνά συχνά ακούμε. Στόχο έχουν μόνο το κοινό καλό, όπου όλη η ομάδα της Πράσινης Πόλης αγωνίζεται και διεκδικεί εξ΄ αρχής.
Για το ζήτημα αυτό η δημοτική αρχή θα πρέπει να διαλέξει πού τοποθετεί την τουριστική ανάπτυξη του δήμου μας:
Στην σφαίρα των ταμπού όπου δεν μιλάμε πολύ για πράγματα δύσκολα, αποτρεπτικά, κοπιώδη ή στη σφαίρα των φετίχ που λατρεύουμε να φαντασιωνόμαστε, να πλάθουμε μύθους αλλά σιωπηλά να αποκρύπτουμε;
Ας αποφασίσει η δημοτική αρχή προς ποια κατεύθυνση οδεύει.
Ο σημερινός της δρόμος είναι αδιέξοδος.