- Θεωρούμε ότι η ενασχόληση των παιδιών και των νέων με τον αθλητισμό είναι ένας υγιής τρόπος ανάπτυξης του σώματος και του πνεύματος. Ωστόσο ζούμε στην ψηφιακή εποχή και τα παιδιά, οι έφηβοι και οι νέοι μαγνητίζονται από την εικόνα και την οθόνη.
.
Πώς μπορούμε να συνδυάσουμε τον αθλητισμό, την προπόνηση, τις υπαίθριες δραστηριότητες των παιδιών στην ψηφιακή εποχή;
Με ποιόν τρόπο θα επικοινωνήσουμε μαζί τους, θα κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους και θα διδαχτούμε από τον κόσμο στον οποίο ζουν, βοηθώντας τα να μην εγκαταλείψουν την εκγύμναση του σώματος, την καλλιέργεια των αθλημάτων και -γιατί όχι;- την προσπάθεια για αθλητικές διακρίσεις;
Πώς θα τα βοηθήσουμε να τρέφονται σωστά για να μπορούν να αθλούνται σωστά;
Με αυτόν τον προβληματισμό καλέσαμε δύο πολύ σημαντικούς ειδικούς εισηγητές:
Τον κ. Αχιλλέα Υφαντίδη, ο οποίος είναι ψυχολόγος υψηλής απόδοσης, επικοινωνιολόγος και πιστοποιημένος εκπαιδευτής μη Τυπικής Εκπαίδευσης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).
Είναι επίσης επιστημονικός συνεργάτης – ψυχολόγος των Σχολών Προπονητών UEFA της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, εκπαιδευτής στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και συγγραφέας του Βιβλίου «ΠΑΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, Θέματα Ψυχολογίας και Επικοινωνίας για προπονητές, γονείς και ποδοσφαιριστές στις αναπτυξιακές ηλικίες», το οποίο έχει μεταφραστεί και στην Αγγλική γλώσσα και του παραμυθιού «Θέλω να γίνω τερματοφύλακας»
.
Το θέμα της εισήγησής του είναι:
• «Μεγαλώνοντας παιδιά-αθλητές στην ψηφιακή εποχή»
Στη συνέχεια η κ. Νικολέτα Παγώτση, Διπλωματούχος διαιτολόγος-διατροφολόγος του κολλεγίου Cambridge με αντικείμενο ειδίκευσης στην εφαρμοσμένη αθλητική διατροφή του πανεπιστημίου St Mary’s του Λονδίνου, θα μας μιλήσει με θέμα:
• «Ο ρόλος της διατροφής στην απόδοση των μικρών αθλητών και εφήβων»
Η εκδήλωση απευθύνεται ιδιαίτερα σε γονείς, εκπαιδευτικούς, καθηγητές Φυσικής Αγωγής, προπονητές, μέλη αθλητικών σωματείων, αθλητές/τριες και κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται για τον αθλητισμό.
Θα ακολουθήσει συζήτηση με τους εισηγητές.