ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ποιός κυβερνά αυτό τον τόπο; Ο Νανόπουλος....
To χθεσινό δημοτικό συμβούλιο της Κορίνθου είναι από αυτά που λες ότι «έχασα τζάμπα 3 ώρες από την ζωή μου».

Και γιατί λέω ότι έχασα 3 ώρες τζάμπα από τον χρόνο μου;

Πολύ απλά γιατί το έργο ήταν στημένο εξαρχής αφού οι «19» (αντιπολίτευση και διαγραφέντες) έχοντας την απόλυτη πλειοψηφία έφεραν το θέμα της δίμηνης παράτασης για τον διαγωνισμό του δημοτικού σχολείο της Αρχαίας Κορίνθου. Και αφού το έφεραν, θα το ψήφιζαν.

Τι και αν οι θέσεις κοινού ήταν κατάμεστες από αγωνιούντες κατοίκους και παιδιά της Αρχαίας, τι και συμφώνησαν ότι ο διαγωνισμός που προκήρυξε ο δήμαρχος δεν είχε κανένα φωτογραφικό στοιχείο, τι και συμφώνησαν ότι οι υπάλληλοι που τον ανέρτησαν είναι αμέμπτου ηθικής και δικαιολογούνται τα όποια ανθρώπινα λάθη, τι και αν οι κάτοικοι της Αρχαίας δια του Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ζητούσε επιτακτικά να κάνουν όλοι ένα βήμα πίσω και να προχωρήσει τάχιστα η διαδικασία,τι,τι,τι.

Ότι και να λέγονταν ,ότι και να γινόταν, οι «19» ήταν αποφασισμένοι να προχωρήσουν. Δίμηνη παράταση για τον διαγωνισμό χωρίς να είναι σίγουροι ότι θα μετέχουν περισσότερες εταιρείες ή ότι θα υπάρχει μεγάλη έκπτωση για το έργο. Απλώς έτσι, δίμηνη παράταση. Αποφασίζουμε και διατάζουμε επειδή ελέγχουμε την πλειοψηφία. 

Γνωρίζω ότι στεναχωρώ αρκετούς φίλους που τους τσουβαλιάζω στους «19» αλλά το αποτέλεσμα αυτό δείχνει. Και βέβαια ως ιθύνων νους της όλης ιστορίας δεν είναι άλλος από τον πρώην δήμαρχο Βασίλη Νανόπουλο που έχοντας ένα διαλυμένο συνδυασμό(δυο σύμβουλοι του τρέχουν και αγωνιούν για άλλη υποψηφιότητα ενώ άλλοι δύο δηλώνουν όπου βρεθούν και όπου σταθούν ότι δεν ξανακατέβουν μαζί του κτλπ) ενώ και η προεδρία του στην ΑΕΔΙΚ δεν διάγει και τις καλύτερες μέρες.

Ο Βασίλης Νανόπουλος που κατάφερε ιστορικά να σπάσει το ρεκόρ και αφού έκανε μια θητεία ως δήμαρχος,ο Κορινθιακός λαός τον έστειλε σπίτι του από την πρώτη Κυριακή, δεν φαίνεται να το έχει χωνέψει πολιτικά και λόγω της «αναδιάρθρωσης» της Πνοής Δημιουργίας φαίνεται τώρα να ελέγχει την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου! Αυτό και αν είναι αλλοίωση της ψήφου του Κορινθιακού λαού

Ψηφίζεις Σταυρέλη με 48% και σου βγαίνει πάλι Νανόπουλος!

Τον Βασίλη Νανόπουλο θεωρεί ως υπεύθυνο της όλης δυσλειτουργίας και ο δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης με χθεσινή του ανακοίνωση στο facebook.Ο δήμαρχος Κορινθίων έριξε τα βέλη του και σε κάποιους εργολάβους που «κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να μην προχωρήσει ένα έργο που θα αναβαθμίσει την περιοχή». Επειδή η Κόρινθος δεν είναι καμιά μεγαλούπολη και όλα μαθαίνονται σε χρόνο dt, είναι ένα ζήτημα αυτό. Οι εργολάβοι διαμέσου κάποιων αντιπροσώπων τους να παίζουν πολιτικά παιχνίδια «πιέζοντας» τον δήμαρχο. Όταν έρθει η ώρα όλα αυτά τα παιχνίδια που γίνονται θα τα μάθουν οι Κορίνθιοι και οι Κορίνθιες.Για αυτό να είστε σίγουροι.

Το αποτέλεσμα της χθεσινής συνεδρίασης αποτυπώθηκε στα πρόσωπα των κατοίκων της Αρχαίας Κόρινθου που έφυγαν σαφώς απογοητευμένοι από το μέγαρο της Κολιάτσου. Απογοητευμένοι γιατί είδαν δια ζώσης τα πολιτικά παιχνίδια που παίζονται στην πλάτη τους για ένα έργο ζωής για το χωριό τους.

Στα δυόμισι χρόνια που απομένουν μέχρι τις δημοτικές εκλογές του 2028 θα δούμε και άλλα τέτοια περιστατικά.

Αυτό είναι σίγουρο.

Οι πρωτεργάτες όμως ξεχνούν ότι ο λαός πρώτα ψηφίζει για δήμαρχο και μετά για παράταξη.

Και τότε ο «κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του». Οριστικά και αμετάκλητα.

mifi(Μιχάλης Φιλιάνδρας)

Το βίντεο με την χθεσινή συνεδρίαση εδώ:

 

Δείτε επίσης