Ύστερα από μια πετυχημένη διαδρομή στον χώρο της δισκογραφίας ο Θανάσης Παπαδάς επέστρεψε στα πάτρια εδάφη,επένδυσε δικά του χρήματα και- μαζί με την σύζυγό του ηθοποιό Ειρήνη Βελιμαχίτη- έφτιαξε ένα χώρο τέχνης και πολιτισμού το Green Theatre(Ανοικτό θέατρο Αρχαίων Κλεωνών).
Το θέατρο από την αρχή της ιδρύσεως του φιλοξένησε ότι ποιοτικότερο έχουμε αντικρύσει τα τελευταία χρόνια στον νομό και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά αφού ο Θανάσης Παπαδάς είναι ο μόνος Κορίνθιος που μπορούσε να σηκώσει το τηλέφωνο και να μιλήσει με τον Μάνο και τον Μίκη.
Πέρα από την πολυετή του ενασχόληση με την δισκογραφία ο Θανάσης Παπαδάς έχει πολιτική εμπειρία αφού έχει διατελέσει δημοτικός σύμβουλος(με χιλιάδες σταυρούς) στον τρίτο σε πληθυσμό δήμο της χώρας, τον δήμο Περιστερίου.
Η αγάπη του για τον τόπο καταγωγής του, η επιστροφή και η επένδυση στο θέατρο, η καθημερινή του τριβή με τους συνδημότες του έφεραν αρκετό προβληματισμό στον ''πολιτικό'' Θ.Π., για τον δρόμο που έχει ακολουθήσει ο ιστορικός δήμος-ειδικά με την σημερινό δήμαρχο-αφού ο κύριος Φρούσιος επιλέγει να λειτουργεί ως κομματάρχης και όχι ως δήμαρχος όλων των πολιτών.
Μια Νεμέα χωρίς σχέδιο και προτάσεις, μια Νεμέα απομονωμένη, αγκυλωμένη σε μικροσυμφέροντα και χωρίς ελπίδα για το μέλλον.
Ακόμα και στην επιλογή των αντιδημάρχων η Νεμέα ''αδικήθηκε'' αφού δεν επιλέχθηκε κανένας από την μεγαλύτερη πόλη του δήμου. Κύριος στόχος του Θ.Π. είναι η ανατροπή του παλαιοκομματικού και φθαρμένου μοντέλου διοίκησης του δήμου που έχει βαλτώσει την ζωή του τόπου.
Πρώτα οι πολίτες της Νεμέας είναι μία από τις ατάκες που χρησιμοποιεί ο Θ.Π. όταν συζητά με συμπολίτες και φίλους, η Νεμέα να αξιοποιήσει τα δυο βασικά της ατού που είναι η αρχαία της Ιστορία με τους αξεπέραστους σε ομορφιά αρχαιολογικούς χώρους μαζί με την καταπληκτικό της κρασί.
Σε αυτά τα δύο αδιαφιλονίκητα πλεονεκτήματα θα σχεδιαστεί και θα κτιστεί η επόμενη μέρα του δήμου Νεμέας με τον δήμαρχο Θανάση Παπαδά.
Μια Νεμέα με παγκόσμια απήχηση με ένταξη όλων των αρχαιολογικών χώρων στην UNESCO,με αποκατάσταση του πανέμορφου-και παρατημένου στο έλεος του θεού-ναού του Ηρακλή και την ανάδειξη της ακρόπολης των Αρχαίων Κλεωνών κρίνεται επιτακτική και βάζει σε ένα σωστό μονοπάτι την ξεχασμένη Νεμέα.
Η ίδρυση και η επάνδρωση του Σπιτιού του Αγρότη για ενημέρωση και στήριξη των αγροτών σε μία κατά αποκλειστικότητα αγροτική περιοχή θεωρείται απαραίτητη την σημερινή εποχή ενώ μία από τις σκέψεις του Θ.Π. είναι η δημιουργία ξενώνων για τους εποχιακούς εργάτες που κατακλύζουν τα χωριά του δήμου, κυκλοφορούν από δω και από εκεί σα φαντάσματα και κοιμούνται σε στάβλους, αποθήκες και κοτέτσια είναι μία καθαρά ανθρώπινη πράξη και βάζει σε μία τάξη το χάος που δημιουργείται τους καλοκαιρινούς και φθινοπωρινούς μήνες.
Η ίδρυση μεγάλου θεάτρου στην πόλη της Νεμέας και ο μετασχηματισμός του ερασιτεχνικού θεάτρου της πόλης σε ΔΗΠΕΘΕ από έναν αποδεδειγμένο γνώστη του αντικειμένου είναι μια αρκετά εύκολη υπόθεση για τον δήμαρχο Θανάση Παπαδά ενώ από τα πρώτα του σχέδια είναι η δημιουργία Βιβλιοθήκης στην πόλη της Νεμέας που σε συνεργασία με το Μουσείο του Οίνου δημιουργείται ένας ακόμη πόλος πολιτισμού.
Ο πολιτισμός είναι άμεσα συνδεδεμένος με το περιβάλλον, το νερό και το ποτάμι του, τον Ασωπό ποταμό, που παρατημένος και αυτός χωρίς πρόσβαση στις όχθες, χωρίς μονοπάτια και χώρους αναψυχής ''φωνάζει'' από μακριά ότι θέλει να ''αναπνεύσει''.
Με μικρές και όμορφες παρεμβάσεις ο Ασωπός ποταμός μπορεί να γίνει ένα ποτάμι αντάξιο της ιστορίας του και της περιβαντολλογικής του αξίας.
Η σύσταση επιτροπής εκλογικού αγώνα, το κάλεσμα για συμπόρευση σε όλους του δημοκρατικούς πολίτες είναι οι πρώτες πολιτικές κινήσεις του υποψήφιου δημάρχου Νεμέας.
Είναι δε τέτοια η προσωπικότητα του Θανάση Παπαδά που λειτουργεί ως μαγνήτης και αυτόν το μαγνήτη πρέπει να εκμεταλλευτούν οι πολίτες της Νεμέας αν θέλουν να ευελπιστούν σε ένα καλύτερο μέλλον.
Mifi(Mιχάλης Φιλιάνδρας)