Τα ίδια προβλήματα που ανέδειξε η τραγωδία των Τεμπών, με την κουρελιασμένη- λόγω κλοπών από συμμορίες που κλέβουν τον χαλκό - σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση, εντοπίζονται και στο δυτικό κλάδο του προαστιακού προς Κόρινθο από το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών .
Αποτέλεσμα αυτών, είναι, να κινείται ένας μόνος συρμός ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, στην διπλή γραμμή Αθηνών - Κορίνθου και μάλιστα με όριο δρομολoγιακής ταχύτητας τα 120χλμ/ ώρα , αντί των 160 χλμ/ που θα έτρεχαν τα τρένα του προαστιακού, αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας της τηλεδιοίκησης και της αμφίδρομης σηματοδότησης με τα συστήματα European Train Control System (ETCS) που είναι τοποθετημένα στους συρμούς του προαστιακού και τα οποία ακινητοποιούν αυτόματα τις αμαξοστοιχίες σε περίπτωση που περάσουν κόκκινο σηματοδότη.
Μάλιστα τα συγκεκριμένα προβλήματα, ( επί ευκαιρίας της ολοκλήρωσης και λειτουργίας του προαστιακού Λουτρακίου), τα είχε αναδείξει από το Γενάρη του 2021 και ο δήμαρχος κ Γιώργος Γκιώνης,με επιστολή του , που συντάχθηκε από ειδικούς συγκοινωνιολόγους της “ Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων για τον προαστιακό του Λουτρακίου” και την οποία απέστειλε προς τον μέχρι πρότινος υπουργό μεταφορών κ Καραμανλή, ζητώντας την ανάταξη του εν λόγω συστήματος, ώστε να ενσωματωθούν και τα δρομολόγια του προαστιακού Λουτρακίου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο Π. Τερεζάκης τοποθετήθηκε μεταβατικός Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, ο οποίος είναι γνώστης των θεμάτων ασφαλείας, , συνοδήγησης, αμφίδρομης σηματοδότησης με τα ETCS.
Ελπίζουμε όλα αυτά τα προβλήματα με τα φανάρια να αποκατασταθούν άμεσα.
Χ@ra