Revolut Bank: Τι υπάρχει στη λίστα δώρων των Ελλήνων φέτος
Σύμφωνα με την έρευνα, τα υλικά αγαθά και τα μετρητά βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.

Η λίστα των χριστουγεννιάτικων δώρων των Ελλήνων για το 2024 αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες τάσεις και αλλαγές στις προτιμήσεις τους, σύμφωνα με νέα έρευνα της Revolut Bank UAB.

Τα υλικά αγαθά, τα μετρητά και η αναζήτηση νέων εμπειριών βρίσκονται στην κορυφή των επιθυμιών, με τους Έλληνες να δίνουν έμφαση στην ευελιξία και την ποιότητα.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα υλικά αγαθά και τα μετρητά βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.

Το 29% των Ελλήνων επιθυμεί να λάβει ρούχα, αξεσουάρ ή ηλεκτρονικά είδη και το 28% θα προτιμήσει τα μετρητά, για να μπορέσει να αγοράσει αυτό που θέλει.

Στην τρίτη θέση με 21% βρίσκεται η αναζήτηση για νέες εμπειρίες.

Εάν επικεντρωθούμε σε διαφορετικές ηλικίες, δεν θα δούμε μεγάλες διαφορές, αφού, για παράδειγμα, η πρώτη επιλογή για την Gen-Z αλλά και τους άνω των 65 ετών, είναι τα υλικά αγαθά.

Τα χρήματα έρχονται στη δεύτερη θέση και την τριάδα συμπληρώνουν οι νέες εμπειρίες, αποκαλύπτοντας ότι αυτές οι δύο γενιές μοιάζουν περισσότερο απ' όσο νομίζουμε.

Στην ερώτηση σχετικά με το ποιες δραστηριότητες και εμπειρίες θα ήθελαν να δοκιμάσουν, τα ταξιδιωτικά πακέτα βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας (66%), με όλες τις ηλικίες να τη θεωρούν ως την καλύτερη επιλογή.

Οι Έλληνες δείχνουν επίσης ενδιαφέρον για σπα και θεραπείες ευεξίας (19%), καθώς και για συναυλίες και εισιτήρια (14%).

Οι εκδρομές ή οι υπαίθριες δραστηριότητες και τα μαθήματα ή η ενασχόληση σε εργαστήρια (workshops) δεν φαίνεται να έχουν τόσο μεγάλη απήχηση, καθώς μόνο το 6,4% και το 6,2%, αντίστοιχα, δήλωσαν ότι θα ήθελαν να συμμετέχουν.

Ο Ignacio Zunzunegui, επικεφαλής Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη, σχολίασε ότι τα ευρήματα δείχνουν μια αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων.

Ενώ τα υλικά αγαθά παραμένουν σημαντικά, αυξάνεται η εκτίμηση για στιγμές και εμπειρίες που εμπλουτίζουν τη ζωή. Επιπλέον, η προτίμηση στα μετρητά αντικατοπτρίζει την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία, ειδικά σε μια εποχή όπου οι καταναλωτές επιδιώκουν πιο εξατομικευμένες επιλογές.

 

dnews.gr