Εργαζόμενοι Περιφερειών: Προχωρούν σε στάση εργασίας
Προβλήματα στις Περιφέρειες

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΝΑ «ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ» ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.

Παρά τις παρεμβάσεις των συνδικαλιστικών μας οργάνων, τόσο της Ομοσπονδίας μας όσο και των πρωτοβάθμιων Συλλόγων δεν έχει δοθεί ακόμα λύση στο ζήτημα της εξασφάλισης των μετακινήσεων των υπαλλήλων, που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, ούτε της αποζημίωσης όσων χρησιμοποιούν το ΙΧ αυτοκίνητό τους.

Για το λόγο αυτό το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας πήρε απόφαση μαζί με τις συνεργαζόμενες για το ζήτημα αυτό Ομοσπονδίες για προκήρυξη Στάσης Εργασίας την Τρίτη 21 Φλεβάρη από την έναρξη έως τις 12.00 και καλεί όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά, ενωτικά και αγωνιστικά.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, καθώς επί της ουσίας εμείς οι υπάλληλοι χρηματοδοτούμε από την τσέπη μας την μετακίνησή μας για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών, που υπηρετούμε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των μετακινήσεων σε όλες τις υπηρεσίες γίνεται με ΙΧ αυτοκίνητα, αφού οι υπηρεσίες δεν διαθέτουν καθόλου υπηρεσιακά οχήματα και οδηγούς ή διαθέτουν ελάχιστα,

Η αποζημίωση των υπαλλήλων, που χρησιμοποιούν τα ΙΧ αυτοκίνητά τους για την εκτέλεση αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών που υπηρετούν δεν καλύπτει ούτε κατ’ ελάχιστο ούτε τα έξοδα των καυσίμων (0,15 €/χιλ.), στις δε κινήσεις σε απόσταση κάτω από 50 χιλ, στις λεγόμενες δηλαδή κινήσεις «εντός έδρας» η κατανάλωση καυσίμου και η επιβάρυνση του αυτοκινήτου είναι εντελώς δυσανάλογη,

Η χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς, όπου αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν δεν εξυπηρετεί αφού δεν καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης σε όλη την έκταση των Τομέων ευθύνης. Επιπλέον απαιτείται η «προπληρωμή» τους και ένας τεράστιος όγκος χαρτιών για να καλυφτεί ένα τμήμα των εξόδων.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!

Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να εκμεταλλεύεται το φιλότιμό μας και να διαιωνίζει αυτή την απαράδεκτη κατάσταση.

Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας και διεκδικούμε αποφασιστικά:

1. Την χορήγηση «πάγιων οδοιπορικών» για τις «εντός έδρας» κινήσεις, εντός της έδρας – πόλης της υπηρεσίας, με την χορήγηση μηνιαίου ποσού σε όλους τους συναδέλφους (πάγια οδοιπορικά), που ασκούν μόνιμα καθήκοντα άσκησης εξωτερικών ελέγχων, με αποφάσεις των υπηρεσιών τους (Επόπτες Δημόσιας Υγείας, Κτηνίατροι, Γεωπόνοι, Μηχανικοί, Κοινωνικοί Σύμβουλοι, Ελεγκτές  των Δ/νσεων Ανάπτυξης, των ΔΑΟΚ,  Λαϊκές Αγορές κ.α.), διαδικασία που άλλωστε ισχύει για υπαλλήλους αρκετών άλλων ελεγκτικών φορέων.

2. Αναπροσαρμογή της απαράδεκτης  χιλιομετρικής αποζημίωσης (0,15 λεπτά/χιλμ), στις περιπτώσεις χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου για την εκτέλεση της υπηρεσίας κατ’ ελάχιστο στα 0,40 €/χλμ ώστε να καλύπτεται το πολύ αυξημένο κόστος των καυσίμων, αλλά και των φθορών, της συντήρησης κλπ των οχημάτων μας.

3. Προπληρωμή όλων των εξόδων και αποζημιώσεων κίνησης.

4. Διπλασιασμό των ημερών μετακίνησης εκτός έδρας ανά έτος για όλες τις

   ειδικότητες.

5. Αύξηση της ημερήσιας αποζημίωσης κατά 50%.  Οι ημερήσιες αποζημιώσεις

   των 40 € ή 20 ή 10 κατά περίπτωση αποτελεί εμπαιγμό για τις ανάγκες των

    εργαζομένων.

Αναπροσαρμογή της ανώτατης αποζημίωσης ξενοδοχείων, ειδικά στις τουριστικές περιοχές.
Να θεωρείται εκτός έδρας μετακίνηση, η μετακίνηση σε νησί και η άνω των τριάντα χιλιομέτρων για την ηπειρωτική χώρα. Να θεωρείται ως έδρα του μισθωτού ο τόπος όπου παρέχει την εργασία του και σε κάθε περίπτωση ο πραγματικός τόπος εκκίνησης της μετακίνησης του, προκειμένου να αντιμετωπιστούν σχετικές στρεβλώσεις.
Να μειωθεί η χιλιομετρική απόσταση στα 120 χλμ ως προϋπόθεση κάλυψης εξόδων διανυκτέρευσης.
Ιδιαίτερα για τις νησιωτικές περιοχές:
-Να θεωρείται ως εκτός έδρας με ολόκληρη αποζημίωση η μετακίνηση σε νησί

-Να αποζημιώνεται η δαπάνη μεταφοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας πλοίου (συμβατικό ή ταχύπλοο)

-Να προσαυξάνεται κατά 30% η δαπάνη διανυκτέρευσης στα νησιά, την τουριστική περίοδο (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο).

Αύξηση της ποσότητας καυσίμων που δικαιούνται τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κατά
        50% (κατάργηση του άρθρου 10 της ΚΥΑ 129/2534/20.01.2010).

Την απλοποίηση των δικαιολογητικών όλων των σχετικών διαδικασιών για την κάλυψη και πληρωμή όλων των οδοιπορικών-εισιτήριων-αποζημιώσεων για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων.
Προμήθεια υπηρεσιακών αυτοκινήτων και προσλήψεις οδηγών.
Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων, για να αντιμετωπιστεί η τραγική υποστελέχωση.
Συσπειρωνόμαστε στην Ομοσπονδία και τους Συλλόγους μας και διεκδικούμε τα αιτήματά μας.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ Η ΟΜΟΣΜΠΟΝΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 21/2/2023 ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 12.00

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ

Οι παραπάνω συνυπογράφουσες Ομοσπονδίες, προχωράμε σε κοινές κινητοποιήσεις, ώστε να αναδείξουμε το τεράστιο πρόβλημα με τις Μετακινήσεις Υπαλλήλων για Υπηρεσιακούς λόγους:

Από Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023 έως και Παρασκευή 03 Μαρτίου 2023, οι υπάλληλοι θα εκτελούν εξωτερική υπηρεσία είτε «εντός έδρας» είτε «εκτός έδρας», μόνο με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και οδηγό, σταματώντας κάθε χρήση ιδιωτικού αυτοκινήτου ή άλλου μέσου μετακίνησης και κάθε προπληρωμή από την τσέπη τους των εξόδων κίνησης (εισιτήρια, ξενοδοχεία, βενζίνες κλπ).
Πραγματοποίηση Στάσης Εργασίας και Παράσταση διαμαρτυρίας την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023 ώρα 10.00 π.μ. στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (Πανεπιστημίου 37).
Πραγματοποίηση συνέντευξης τύπου, για την παρουσίαση της συνολικής κατάστασης και του διεκδικητικού πλαισίου, για την οποία θα υπάρξει σχετική πρόσκληση.
Στη συνέχεια και μετά από συνεδριάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων θα επανεξεταστεί η κατάσταση για τυχόν κλιμάκωση (αποχή από τις Εκτός & εντός Έδρας Μετακινήσεις όλων των υπαλλήλων που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία, απεργιακή κινητοποίηση κλπ).

Διεκδικούμε να δοθεί άμεσα λύση για την πλήρη αποζημίωση των μετακινήσεων των υπαλλήλων που εκτελούν εξωτερική εργασία.

Στις 20 Φλεβάρη σταματάμε να χρησιμοποιούμε τα ΙΧ αυτοκίνητα μας για τις εντός και εκτός έδρας μετακινήσεις μας.

Σταματάμε να «χρηματοδοτούμε» τις υπηρεσίες για την εκτέλεση των καθηκόντων μας.