Ως γνωστόν, ο Δήμος Κορινθίων στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO των Πόλεων που Μαθαίνουν και σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία, δωρεάν και διά ζώσης, δύο κατηγορίες κύκλων μάθησης στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης, συνολικής διάρκειας 100 ωρών:
α. 3 κύκλους μάθησης (21 ώρες ο κάθε κύκλος) για την εξοικείωση των δημοτών τρίτης ηλικίας (άνω των 60 ετών) με τους υπολογιστές, τις κινητές συσκευές, το διαδίκτυο, τις ηλεκτρονικές δημόσιες συναλλαγές, τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και άλλα ζητήματα που προβληματίζουν σήμερα κάθε πολίτη σχετικά με τη διάχυση των ψηφιακών τεχνολογιών στη σύγχρονη κοινωνία. Οι κύκλοι αυτοί υποστηρίχτηκαν από τα ΚΑΠΗ του Δήμου Κορινθίων.
β. 2 κύκλους βιωματικών εργαστηρίων (18 ώρες ο κάθε κύκλος) για εκπαιδευτικούς. Ένα μέρος του κάθε κύκλου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Δίολκος. Το περιεχόμενο των εργαστηρίων ήταν: Ενδοσχολική επιμόρφωση, mentoring, τεκμηρίωση έκθεσης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, σχέση με γονείς, σχολική βία, επαγγελματική ενδυνάμωση και εξουθένωση. Τα εργαστήρια βασίστηκαν στην αξιοποίηση της βιωμένης εμπειρία των εκπαιδευτικών της τάξης.
Όλοι οι κύκλοι μάθησης διοργανώθηκαν από ειδικούς της Διά Βίου Μάθησης και της Ηλεκτρονικής Μάθησης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και αξιοποιήθηκαν σχετικές εμπειρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό (Αγγλία, Σουηδία, Νότια Κορέα).
Τέλος, στο ίδιο πλαίσιο, την Κυριακή 9 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε συμπόσιο 4 ωρών για εκπαιδευτικούς και στελέχη της σχολικής εκπαίδευσης, βασισμένο σε συναφείς διπλωματικές εργασίες μεταπτυχιακών φοιτητών που εργάζονται στη σχολική εκπαίδευση με θέμα, Aναστοχαζόμενοι σε νέους θεσμούς της σχολικής εκπαίδευσης: Αυτο-αξιολόγηση, αξιολόγηση και μέντορες.
Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες της Κορίνθου Πόλης που Μαθαίνει εντάσσονται στο πλαίσιο της επιδίωξης συνεργασιών και αλληλεπίδρασης των φορέων της πόλης (Δήμου, Πανεπιστημίου, Σχολικής Εκπαίδευσης, ΚΑΠΗ) στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης.